Funny

Pelle o Erik var tvillingar. Ödet ville sig så att Eriks fru dog samma dag som Pelles båt sjönk.

Några dagar senare träffade Pelle en tant som trodde han var Erik. - Så ledsamt att höra om din förlust.

Pelle trodde hon menade båten o svarade: - Nja faktiskt är jag bara glad att jag blitt av med henne. Hon var ju

 genomrutten o underdelen var fullständigt slut o luktade gammal fisk. Hon läckte hela tiden o hade en stor spricka där

 bak o ett ganska stort hål fram som blev större varje gång jag använde henne. Jag tror att det som tog knäcken av

 henne var att jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ha lite kul, Idioterna försökte att komma i henne alla samtidigt

 så hon sprack på mitten. Men det är ju inte hela världen. Jag får väl leta i annonserna efter en ny.



Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHAHAH!

2008-08-09 @ 21:13:17
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0