Kvinnan med ett hjärtat av guld

Igår tonade vi rutorna på min bil.
Blev bra faktiskt.
Hade tänkt lägga in en bild men glömde ta kort =/ knaaaazz...

Jag har börjat sjunga väldigt mycket. Älskar musik.
Har fått en låt på hjärnan som jag sjunger varje dag. Det är Nickelback med låten Rockstar.
Och en annan låt som är så himla bra..  3 doors down med låten When i`m gone.
Eftersom jag sjunger i den tonen så passar de låtarna perfekt.
Den dagen mina öron slutar höra.. den dagen finns inte jag längre. Musik är livet! Men kan verkligen inte ta tag i det där med gitarrspelandet. Behöver hjälp!!!!!!




Denna stan är väldigt liten. Alla känner på något sätt alla känns det som.
Det jag trott ett tag fick jag idag bekräftat. Det är en kvinna som tidigare hjälpt mig mer än hon vet om. Denna kvinna fanns där när ingen annan fanns där. Hon kramade, pratade, stöttade, hjälpte, trodde...
O nu efter så pass länge så har jag kontakt med hennes son.
Förstod deras relation för ett tag sedan men fick det bekräftat idag.
Hur som helst har denna kvinna ett hjärta av guld... Tackade nog aldrig henne för att hon fanns där. Hade velat det! Hoppas han framför det till henne.
En dag ska jag jobba med samma sak som denna kvinna. Jag vill oxå vara "kvinnan med hjärtat av guld".




Kram






Kommentarer
Postat av: Lina

hihi javisst blir det fint? :) Vi trivs SÅÅÅ bra!! :D

2008-08-10 @ 18:09:45
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0