5 december

40 timmar har jag nu varit vaken...
Är inte nåt vidare trött än dock.. Skumt!

Igår kväll var vi ju på fest.
KANONTREVLIGT!
Jättegod mat, trevligt sällskap...vad mer kan man begära?!
Imorgon har vi julfest med jobbet med.
Förfesten börjag klockan 15:00 =)
Ser fram emot det såååå mycket...




Men innan jag ska dit imorgon ska vi kolla på hus. Myyyys!
Har alltid velat ha ett eget hus.
Längtar tills man hittar sitt egna hus, har en stor tomt, en gäststuga, dubbelgarage, fin o stor tvättstuga, altan, STOR klädgarderob....
ÅÅÅÅÅ viiiiiiill!!!!

Ikväll (eller ska jag säga natt) ska jag göra det tråkigaste man kan göra...
Lägga i nya sängkläder i sängen... BOOOORING!

Ska kolla lite tv nu.

Seee yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0