Julen är slut

Så då var julen över.
Hur var er jul?

Vi hade en mysig julafton hemma hos min bror.
Tomten hade kommit med massa paket även till Angel =)
Jag fick 3 presentkort, en Mp3, ett spel, en riskokare, nån slags värmeplatta med grejer på, smink,
en filt med stjärnor,
en papperstugg...med mera...
Kanonbra.
Och sambon fick en kaffebryggare, spel, Live, med mera...

Igår hade vi en trist dag. Vi gjorde typ ingenting.
Vi spelade spel och kollade på tv... Gaaaaaah!!!
Jag mår inte bra av att vara still så mycket..
Sen hälsade vi på mina föräldrar. Myyyyys!

Idag ska jag in till stan och kolla en runda. Klarar ej gå hemma tyst.. Babe har ju jobbat i natt.

Så...vi kanske ses i stan =)

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0