Kvinnor kan ! ! !

Tiden går fort...
Redan inne i december.
Har ni börjat köpa julklappar?

Var inne i stan i söndags en sväng men hittade inget speciellt.

Var på Combat ikväll igen. Hur kul som helst.
Men det var mindre kul strax innan..
Hade stopp i toaletten (den har strulat ett tag).
Jag hällde i vatten på vatten på vatten...
Blev bara värre!



Sen gick jag o träna o kom hem igen.
Spolade o försökte men inget hjälpte.
Kutade in till grannen som kom in o försökte hjälpa mig.
Nope han kunde inte heller! Han tyckte jag skulle ringa VVS-killen imorgon.
Jag gav mig f-n på att inte ringa in några nissar så till slut lyckades jag få bort stoppet =)
Kvinnor kan ! ! ! !

Men sen kom grannen in igen. (för några minuter sen)
Han hade varit så söt o åkt iväg o hämtat nåt medel som ska lösa proppar.
Awww....=)
Men vi hällde i det oxå trots att stoppet var borta. Blir nog kanon nu =)


Imorgon kanske det blir mer inlägg.. Ska bestämma vad jag ska ha på mig på festen på torsdag.. o den på lördag..
Oj alltid samma problem...


Nattinuffs





Kommentarer
Postat av: Thessan

Yes box klapparna är igång :) Men är inte riktigt klar än :)

2008-12-03 @ 08:16:26
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0