Rubrik

Nääääääääääääää nu är jag förkyld igen.
...vill inte..har inte tid!

Har diskat en GIGANTISK disk idag.
Hatar diska när man har en diskho som krackelerat och hål i skivan runt om.
Hoppas de där nissarna kommer med en ny snart. Var ju ett bra tag sen de skulle ha gjort det.
Typiskt hantverkare.

Händer en hel del kul på jobbet.
Häromdagen tex så trillade jag på nåt lustigt vis när jag körde en låg låg planka på hjul.
Denna fina teckning fick jag sen av en av mina goa kollegor =)



Imorgon är det julfest.
Och på lördag likaså. Ska bli grymt kul på lördag för då är det med jobbet. Ska hem till P innan o det ser jag fram emot.
Imorgon blir säkert oxå kanon men det är med några andra.

På lördag ska vi kolla på hus. Spännande =)

Återkommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0