Snabbt inlägg

....4 timmar var jag och M på stan idag.....
Hittade jag några julklappar tror ni??
NÄÄÄÄ.
Jag vet inte alls vad jag ska köpa.
Har mammas o pappas klara...men de andra är kanonsvårt.
Vi tog en fika på 3G när vi ändå var på stan.
Och sen så blev det Combat =)





Nu är det svenska hjältar på tv.

Vilka underbara människor det finns därute...
Det är rörande. Borde finnas fler!


På lördag har jag o baby varit tillsammans i 1½ år så då ska vi ut o äta på restaurang!
Vi bjöd med mina föräldrar som Alltid ställer upp för oss o alltid finns där.
De betyder allt för mig.
Kommer bli riktigt trevligt =) Hoppas det finns lediga bord bara.

Blir mer uppdatering imorgon.
Hörs då =)




Kommentarer
Postat av: Thessan

Jaaaa jag gick me på stan idag i massa timmar & för vad!?!?! :S hittade inte heller ett piss!! Värdelöst i denna stan!

2008-12-14 @ 22:16:40
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har precis gjort en shopping bok för 2009 gör de du med vetja ett tips bara :-)

2008-12-18 @ 22:16:32
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0