Veckan är slut

Så...då är snart denna veckan snart över.

Igår hade vi ju julfest med jobbet.
Förfesten hos P var kanon!
Spelade julklappsspelet. Vilket kaos =) hihi


Sen bar det av till julfesten. Faktiskt god mat.
Eftersom jag varit sjuk i några dagar så åkte jag hem när de andra gick ut.
Baby hämtade mig =)'
Sitter hemma insvept i en filt o försöker bli frisk. Men rösten låter för j-vlig.
Spelat Guitar Hero en stund på morgonen.
Ev ska vi kolla hus senare o så får vi se om det blir julmarknad.
Vill ju bli frisk så kanske inte så bra o ränna ute då.
Hatar att må dåligt på jobbet så vill inte bli mer sjuk..

Nä nu ska jag fixa lite grejer på internet.


By the way...Vad köper man till sin sambo i julklapp??

/[email protected]






Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha ja du jag har samma bekymmer detta året med julklapp till sambon :)

2008-12-07 @ 11:45:47
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: erika

hej har du något bra tips på telefoner behöver en ny mobil nuuuuuu!!!

2008-12-07 @ 21:44:02
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0