ny vecka...

jaomen... ny vecka...fortfarande semester...
Eller kan man säga fortfarande när man jobbat på semestern =)

Hur som helst är det gött o vara ledig.
Man hinner med det man ska o man hinner umgås.
Idag ska jag träffa en som jag inte träffat på väldigt länge. Längtar faktiskt!
Vi ska ha så trevligt =)

Såg lite delar av Det okända igår. Har ni sett det?
Jag förstår dem som inte tror på det.. men jag har själv varit med om såna saker så jag tror på det. Dock tror jag inte på allt! Men jag är ju lite knas så det säger väl inte så mycket mohaha.....
Tror ni på "det okända"??

Det är för j-vligt egentligen.
Här sitter jag inomhus när det är kanonväder ute.
VARFÖR?? JAG VILL JU FÅ FÄRG NÅGON J-VLA GÅNG =)
Men tycker inte om o svettas ...



O till dig...you know who...
Hör av dig !!

Kram på er allihopa.. o se upp för min orm.. den har rymt!!


Kommentarer
Postat av: sara

aa de hade ju det på skuldran har ja redan en vill inte ha på andra med hehe.. :P allt bra med dej??

2008-07-14 @ 11:41:23
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: sara

haha nee inte lätt att veta :P va bra det är bara fint här med tack så mkt :D längesen vi pratade ju..

2008-07-14 @ 13:22:03
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0