Ullared

Har förresten semester nu om jag inte skrivit det....
Jojomen....=)

Igår bar det av till Ullared klockan 06:30..
Spöregn självklart...
Men ordnade upp sig under dagen.
Var massa massa folk där igår.
Vete f-n hur många kärringar som körde upp med vagnen på hälen på mig..
Blev många arga blickar mot dem igår.
Köpte självklart grejer med stjärnor på ...=) Daaaaaaaaaaaa liksom =)
Blev både gardiner, handdukar och sängkläder med stjärnor ...I löööööv stjärnor =)

Köpte lite grillgrejer med så man kan vända köttet när man ska grilla.. mmmm...
Schampon o sånt där vanligt köpte jag oxå...
Faktiskt väldigt lite kläder.. tre plagg bara =/ knas... Riktigt dåligt utbud denna gången.

Sen så köpte jag en väska till mig och en till min kära mamma.
Ja ett par stövlar köpte jag med =)

Hm det är vad jag kommer ihåg nu...
Var en nice dag.
Lite jobbigt att köra själv både dit o hem men annars var det nice.

Självklart fick emma vagn 666 =) Det var roligt tyckte jag hahaha...

Kram på er..

Ps.. glömde ju berätta om vad jag hade på mig.
Så grymt kul ut.
Ett svart volanglinne typ, en svart kjol med svarta leggings, vita strumpor och svarta GYMPA-dojjor =)
Alltså såg sååå knas ut.
Men emma sa jag skulle ta bekväma kläder =)

hahahahahahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0