Bra början på semestern...Not!

Semestern började ju kanon...
Not!

Igår tio minuter in på semestern fick jag en sjuk blödning i näsan (har haft näsblod i cirka 2 år). Och doktorn har ju sagt att jag ska åka direkt in till akuten o bränna då det börjar blöda.
Så för första gången så tänkte jag att jag skulle åka upp. Man har ju aldrig tid annars då man jobbar o så..
Så jag åkte upp till akuten med blod i hela nyllet o på mina arbetskläder, eftersom jag blödde så mycket både från näsa o mun..Såg för j-vla äckligt ut.
När jag kom in var det fullt av folk o tillslut orkade jag inte vänta mer.. Folk blev ju säkert äcklade av allt blod.. Så jag åkte hem istället.
Får bränna en annan dag.

Sen har min telefon lagt av så jag har fått lämna in en.. Gaah...jag o telefoner.. Det klickar inte =)

Semester..jojo du....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0