Frusen


 God förmiddag!... eller morgon för vissa....

Känner mig lite bättre idag.
Har ju mått dåligt hela helgen o låg hela dagen igår.
Illamående, yr, magvärk... Men nu är det bättre.
Var ute en stund igår för pallade inte vara inne.
Åte till skogen o matade vildsvinen.

Idag ska jag se om jag pallar in till stan. Måste skaffa lite grejer.
Sen ikväll ska jag träffa M o sen boxas.

Fy f-n så kallt vi har det inne. Får alltid gå fullt påklädd.
O jag som hatar ha massa kläder på mig.
brrrrr.....

Allergier är drygt!
Jag har varit o testat mig men de kom inte fram till något.
Nu har jag själv listat ut lite.
Får astma o klåda av röda saker.
Och får astma av mjölk.
Får klåda av det mesta jag äter så svårt att sätta fingret på vad det är.
Tål nog inte vitlök heller men det älskar jag så äter ju det ändå.
Nä inget kul o vara allergisk när man inte vet vad man inte tål.

Nu måste jag göra mig i ordning.

Ha en bra dag =)

//Angel



Kommentarer
Postat av: Carro

Allergier är drygt, håller med dig! Har du provat dom receptfria tabletterna jag tipsade om?? Dom hjälper mig iaf! :) Kraaam

2008-11-18 @ 20:17:47
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0