Nu så.....

Så...äntligen!

Har jobbat mina 10 pass i rad nu.
Troligtvis så är jag ledig några dagar nu.
Har fått ihop mina första komptimmar. Tog 16 av mina extratimmar denna veckan och la dem i kompbanken. Så fick 24 timmars komp =) Kanon ! !
Nu när jag är ledig ska jag göra sånt jag inte hunnit de senaste dagarna: träffa vänner, träffa P som är tillfälligt hemma från sin tjänst i Kosovo, träna, ringa Komvux, tvätta, hälsa på föräldrarna, ev kontakta läkaren (om jag får tummen ur....)...mm...

Ska sluta jobba helger ! Har en kvar!
Känns både positivt o negativt... Men men det kommer nog bli bra =)

Var o hälsade på M häromkvällen.
Första gången jag skulle till den lägenheten.
Plingar på....ingen öppnar...
Plingar igen...o igen... Men öööööppna då....
Pliiiiingar igen.. Men vad f-n säger jag högt. Vi hade ju bestämt tid o så är hon inte hemma..
Ringer o frågar var i h-vete hon är o varför hon inte öppnar.
"Du står på fel våning" skrattar hon o säger..
Gaaaah....
Oj nämen tack för att du berättade att det fanns fler i samma hus med samma namn... =)
Knasfia!
Tur ingen öppnade.. hi hi

Jag o en tjejkompis har bokat tågbiljetter till Göteborg tur o retur.
50 kronor.. Jag kan leva med det priset =)
Vi ska upp o shoppa.. Ska bli kul!

Vad händer för er i veckan?

Veckans kommentar:
"Jag tänker f-n inte gå in på Maxi i en reflexväst"
...hi hi svårt att fatta det roliga om man inte var med...

Kramisar

Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-11-16 @ 20:03:10
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0