R.I.P

Åh vad tiden springer fram.
Jag hinner typ inte blogga.

Jag tänkte egentligen lägga in bilder på vad jag gjorde igår kväll men får vänta eftersom jag strax måste springa till combaten.

Dessutom är min dator mongoloid så den funkar bara ibland.

Kan ta en liten sammanfattnig på denna dagen iaf.
Var o bytte däck imorse strax innan sju.. Sover ju nästan aldrig ändå så skönt att kunna hitta på saker då.
Sen var jag hemma hos mina underbara päron o käkade frukost. nybakade frallor.. *mumma*
Sen var jag o M o klippte oss. Jag skulle inte men gjorde det ändå.
Jag HATAR att klippa mig. vill ha långt hår och inte länge sen jag klippte mig.
Tusan vad jag ångrar mig nu.
Men men det växer ut.
O dessutom var det en svansk som kippte mig så hon fattade vad "bara topparna" betyder vilket inte de där andra fattar.


Jag skulle vilja gå på nagelmanikyr till jul. Någon i närheten som vet vart man gör det o vad det kostar?


Häromdagen fick vi ett samtal till jobbet angående en låsöppning av en lägenhet. Det var polisen som ringde. En kollega tog det. Det visade sig att det var en släkting till mig som låg i lägenheten död.. =( Så hemsk =(
R.I.P


Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Thessan

Hmm ja för fasen d ska finnas ngt ställe i stan! Har en kompis som gör där inne iaf :)

2008-11-25 @ 20:32:32
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0