Tror du på andra sidan?

Glömde ju berätta en sak...

Vi hade en tjej hemma igår som kan se döda o känna av andar o energifält osv.
Hon har många gånger berätta för folk vad hon ser o oftast har det varit anhöriga som gått bort som hon i detalj kunnat förklara.
Inte alla som tror på sånt här, men jag tror att så länge man förnekar det så märker man det inte. Men man kan ju utveckla det sinnet. Häftigt! Hon kunde inte se o känna fullt ut eftersom det var väldigt fullt med folk hos oss..
Hon visste inget om att vi känt o märkt saker hos oss. Men hon kände av det direkt hos oss.
Både på bottenplan o uppe i sovrummet.
Äntligen vet jag nu varför tvn byter kanal, saker flyttar sig osv...


Believe it or not.

De festa förnekar att detta finns. Av rädsla antar jag.

Min sambo har aldrig trott på det förrän han såg det..

Har ni oxå inneboende?? =)





Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har ovanlig och allvarlig reumatisk blodsjukdom :(

2008-11-05 @ 15:51:49
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0