Ktj sucks

Swish så var denna helgen över =)
Tiden går så fort! Och jag har ju jobbat så gör iiiingenting att helgen är över . . .

I lördags åkte baby upp till Värmland. Han kommer senare i veckan. Är ju älgjakt.
Så medans han är iväg o skjuter mat så får jag stanna hemma o käka upp det vi har i frysen haha...

Berättade jag att vi bakade häromdagen?
Jomen... Vi bakade såna där snea chokladkakor:

Ser lite halvknas ut =)
Vi är så duktiga ! !

Idag var jag först med Johan o tränade. Sprang lite på bandet.
Alltid lika kul o träna med honom!

Sen har jag träffat gums. Vi var o käkade på Kinarestaurang. Riktigt trevligt ! !

Ska ta tag i mitt telefonbolag med.
De är ju inte riktgt vettiga.
Har utlands sms varje månad plus att jag får massa dyra sms kostnader. De påstår att jag laddar ner bilder o låtar.
Jag har aldrig gjort det o har ingen aning om hur man gör.
Så trött på dem. Sen kan de inte bevisa det. Idioter!
Och desto fler man tjötar med desto fler svar får man.
Okompetenta?? JAA!!!
Är alla bolag likadana?
Vilka har ni? Är ni nöjda?
Nä nu har jag fått nog av dem.. Sätter de alla menlösa nissar på såna där bemanningsföretag o sen i kundtjänst på teleföretag?
Gaaaaah...bläää...

Nu ska jag kolla tv..
Har fortfarande hjärnskakning så mår lite halvdåligt..
Natti

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0