Vilken j-vla smäll

Igår spelade vi paintball med jobbet.
Var mer kul än jag hade trott.
Men jag hade nog tur för jag blev inte skjuten mer än två gånger. Vi bytte lag o så o de jag var i förlorade inte en enda gång =) Yay!! Karlar måste tydligen ha med en tjej för o vinna =) hi hi....

Fick ett rejält skott på överarmen så man svor till för det kändes ju...
Sen självklart, eftersom jag varit rädd för det, så får jag ett skott i huvudet.
Vilken j-vla smäll alltså... På nära håll dessutom... Är lite ömt där idag haha...

Mitt bästa skott blev på en kille i samma lag =) Sköt han i ryggen på tre meters avstånd.. Blev lite svullet =)
Grymt kul spel iaf o rekommenderar alla att prova ! !

Har missat berätta att jag har fått heltidstjänst nu =)
Änligen!!

Nu ska jag passa på att plocka undan lite hemma medans sambon är ute o jagar...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

skratt Lycka till! ;) Det är nog inte lika mycket folk en vardag!

2008-10-08 @ 04:13:54
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0