ÄNTLIGEN ! ! !

Igår kväll när jag kom hem var Wilma jättedålig =(
Mina föräldrar kom hit o kollad på henne. Är så rädd att hon lider.
Imorgon ska jag ringa veterinären igen..


Så igår när mina päron ändå var här så hjälpte de oss att slänga ut den förbannade stora jyskhyllan.
Den har ju varit med i två flyttar o uppenbarligen är de inte byggda för att kunna ta ner o upp..
Så efter varje flytt har det blivit mer o mer lagningar.
Stora järnklämmor (eler vad tusan det kan heta) satt den ihop med nu.
Hyllan slängde vi ut (ÄNTLIGEN ! ! ! ! !) o sen kom brorsan o lämnade deras tv-bänk som de ändå skulle göra sig av med. O hans fru kom oxå. Så det var fullt hus igår. Mina föräldrar hjälpte oss möblera om o allt.
Det blev ett helt annar rum.
Jättemysigt =)
Så idag har jag försökt hitta plats till allt som legat i skåpen i hyllan.
Och trots att jag inte diggar den j-vla jyskhyllan alls så måste jag säg att man kan ha myyyyycket förvaring i den.
Så tar nog några dagar till o reda ut var jag ska förvara allt. . Det är det dryga =)
Någon som behöver 50 ljusstakar, 10 vaser, över 200 ljus.... i alla dess former ?=)! ?=)!

Idag var jag o handlade lite nya växter. Måste man ju ha när man möblerat om =)


Idag har Wilma varit helt utslagen. Bara legat o myst. Stackars lilla älsklingen...

I helgen jobbar ju hjärtat på fredag natt. Sen på lördag ska ju jag iväg på paintball med grabbarna på jobbet, sen ev fest antingen med dem eller N. Hm hinner ju aldrig träffa hjärtat mer än på kvällarna =(
Får väl se om vi kan ut i skogen o jaga på söndag.

Nu blir det mys framför tvn.
Helt slut.
Börjar ta på krafterna att sova dåligt.
Undra hur många år jag är inne på nu...
Folk brukar säga att de är uppe tidigt när klockan är sju... (stackare..not) Så sent har jag aldrig sovit till...
Och lägga sig innan midnatt är en omöjlighet.

Hur i hela världen kan två personer, som inte har varken tvättmaskin eller diskmaskin, ha mer vattenförbrukning än en familj på 4 personer som har både tvättmaskin o diskmaskin?
Snälla svara på det?
Vad använder ni i månaden?

Kram
[email protected]




Kommentarer
Postat av: Isabels värld

Hejsvejs! Jag gör hjärtanen själv. Har sålt dem nu under skördefesten på Öland.



Vilken fin blogg du har!!! Snygg header!!



Ha det så bra! kram Pernilla

2008-09-29 @ 21:08:34
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Emma

tack tack, ja det blev verkligen stor skillnad grån hemsk terracotta till vitt vitt vitt :)

2008-09-29 @ 22:12:25
URL: http://emma85.webblogg.se/
Postat av: Fia

Tack =)!



Oj vad du samlar på dig. Låter som att du behöver rensa lite bland dina ljus o ljusstakar :). Fast visst, det är ju roligt att byta ut med ibland hehe.

2008-09-30 @ 09:43:00
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0