Lögner o svek

Över ett år har gått... Ett år med sorg o rädsla i hjärtat..
Ett år med rädsla för hur det kunde blivit så.. Varför just han....
Hur kunde jag vara så blind.
Efter alla år får man veta hur ens vän egentligen är..
Att hans hårda tag och ilskna humör istället kunde blivit slutet mig eller min pappa istället för deras pappa.

Vissa dagar önskar jag att jag aldrig behövde gå upp mer..
Att det kunde ta så hårt.. För mycket som hänt i mitt liv för att jag bara ska kunna lägga det ifrån mig...

Hade jag aldrig träffat P kanske det inte hänt.. eller hade det varit min familj då?!
Tankarna är många.. o finns där jämt.

När man litar på någon o den personen sen går o mördar... den känslan går inte o beskriva.
VARFÖR!?!?!
Kan man lita på NÅGON numera?
Tycker många vänner sviker genom egna påhittade lögner o skit.
Vänner man trodde skulle finnas där.
Jag har aldrig ljugit för en vän. o kommer aldrig göra. Men behandla mig som alla andra. För jag tar INTE skit.
No more!!
Tystnad håller liv i problemen!!!

min tllit till folk försvann, min vän, min glädje...

F-n ta honom..

Snart är han ute, några år kvar bara.
Det går snabbt!
Den dagen får man kanske flytta..

Jag ser hans blick framför mig. När han var arg o låste in mig i hans lägenhet.
Jag trodde han skojade. Men nu vet jag...att det kunde lika gärna varit mig han skulle ta livet av.


/[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0