Mammis födelsedag

Min mamms fyller år på tisdag.
Som vanligt var vår familj ute i sista stund o fixade presenter.
Det blev en häftig halsduk, ett nice halsband och imorgon blir det restaurangbesök.
Självklart vill vi ha det som en överrakning så hon vet inget förrän strax efter 18:00 imorgon då jag lägger ner ett brev i brevlådan.


Eftersom både hon o jag gillar deckare osv så var man lite inspirerad av mystiska brev så jag har suttit o klippt o klistrat nu ikväll.
Visste inte vad jag skulle skriva så blev lite enkelt bara haha..


Kolla in vetja:











haha knasiga familjen.

Får väl se hur hon reagerar.
Hoppas hon blir glad.
Vad tror ni??

Ikväll har vi varit o ätit råddjursstek hos mammi o pappi som P skjutit.
Mumsigt!!

näe nu blir det lite tv innan man ska nana...

Kram

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Fyndigt värre! :D

2008-09-08 @ 14:00:17
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0