Nu är jag här igen

Äntligen är denna veckan slut... Jobbat som tusan sista tiden så man hinner knappt med sig själv.
Har varit tufft ett tag med både det ena o det andra.
Hur som helst.. får väl berätta i stora drag vad som hänt sen sist..

Har hunnit med ett besök hos Lotta och bäsingen =) Kanontrevligt som vanligt!!
Blev mys med lillen och så fika med hembakade frallor. Mumma
Hon är en av få vänner som inte ändrat sin personlighet sen hon fick barn. Dvs hon är inte falsk. Hon är en riktig vän.

På jobbet verkar det bli endel ändringar nu inom en snar framtid. Kan nog bli riiiiktigt bra! Längtar!!

Ojojoj vad bloggar det finns egentligen.
Jag har en del som jag läser med jämna mellanrum.
Har ni tips på någon bra intressant blogg?

Sålde ena kaninburen idag till min vän Patrik. De har ju fått kaninungar.Så myyys.
Kanske blir en till här hemma.. Får se vad jag ska göra. Lite annat på G ju =)

Kram på er

/Angel

[email protected]









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0