Glad Påsk!

Wiiiiie vilket härligt väder det är.
Hoppas vädret håller i sig nu alla dessa röda dagarna. =)

Idag runt 08:00 har jag varit och rensat i pappas garage.
Tagit hem lite som jag skulle behålla och så blev det en stooort berg med saker vi ska slänga/skänka.
Snacka om att man har allt....

Ikväll ska vi på middag. Ska bli mys =)

Imorgon kväll ska vi oxå på middag, hos mina föräldrar!
Blir kanon det!

Näe oarkar inte sitta inne mer. Ska byta om och sen tror jag vi åker iväg =)

Vad ska ni göra i helgen ??

Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

Inget speciellt händer här, lite fest ikväll men annars lugnt & passa på att njuta av lite längre ledighet ;)

2009-04-11 @ 14:14:44
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0