Naken i uniformen

Ibland undrar man vart man sina hjärnceller...
Cyklade till kontoret idag.
Gick in och duschade och skulle klä på mig mina kläder.....
Hm vart är mina underkläder???
Hade självklart missat ta med mig underkläder och strumpor.
Skickar ett mess och väcker sambon och ber honom komma med kläder.
Eftersom det tog en stund så fick jag ta på mig min uniform utan kläder under och gå till jobbet.
Men var var skorna???
Hade packat ner mina gamla fotbollsskor... SATAN!!!!!!
Panikringde till sambon.... "NU FÅR DU SKYYYYNDA DIG !!!!"

Otur eller vad???
Fy vad sånt är trist.


Jag har ju glömt berätta en grej.
Har ju gjort värsta vuxengrejen.
Häromdagen skulle jag och sambon handla på Maxi.

1. För det första hade vi skrivit en shoppinglista. Händer ju typ aldrig annars...
2. För det andra så tog vi en vagn. Vi tar alltid annars bara en korg.
3. Vi storhandlade. Händer aldrig heller.
4. Vi drog vårt Maxikort. Iofs gör vi alltid det.
5. Vi packade ner varorna i påsar som vi hade med oss.. Japp pensionärsvarning. Men vi har så sjuuuukt mycket kassar hemma och eftersom man källsorterar så går dem inte åt som innan.

vuxenpoäng?? =)

Kommentarer
Postat av: Carro

skratt Helt klart vuxenpoäng!!!

2009-04-30 @ 17:27:28
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: N

Jätte bra blogg verkligen:)

2009-05-10 @ 11:17:57
URL: http://nathalielarssonmorau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0