Besök hos doktorn

Japp idag var det dags igen för ett besök hos doktorn.
Blev jag mycket klokare?
Fick jag några svar?
Näää inte direkt.

Fick veta att jag överkonsumerat min medicin jag har för min allergi.
Hon jag hade sist sa att jag kunde ta den varje gång jag fick besvär vilket är minst 3 gånger om dagen.
Detta får man inte göra. Max en per dag sa han. Den sänker reaktionsförmågan och man blir trött plus att man kan bli allergisk mot den.
Ja men vad bra att k*rringen sa det då innan jag åt upp 200 tabletter på två månader.
Och lite andra suprises blev det.
Men några klara svar? Näää...
Fått ny medicin och lite sånt.
Härligt att lägga pengar på sånt.... NOT!!

Ikväll var det Combat. Det var rätt kul.
Och sen var jag och fixade lite grejer som ska med till mitt nya jobb =)

Nu ska jag kolla lite bloggar.

Natti på er =)


Kommentarer
Postat av: Carro

200 tabletter på 2 månader?!? Galet tjejen, galet! :-S

2009-08-20 @ 18:41:09
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0