Cykla inte med soppa

Dagens miss: Cykla med soppa i cykelkorgen.
Jaaaaa det var klantigt.
Hade en burk med tanigt lock på så jag satte burken i en påse.
Men efter alla kurvor och gupp så var det inte mycket soppa kvar när jag kom till jobbet =)
Klantarsle man är =)

Hann inte uppdatera igår eftersom jag fick jobba över.
Sen fick jag dansa runt med dammsugaren lite snabbt innan jag skulle skjutsa brorsan.
Sen när jag kom hem så var det bara till att mala färs.
Sambon har ju skjutit en bock.
Man blir lätt vegeterian efter det kan jag lova =)
Fy bubblan....Tog inge bilder för det är inte nice.

Men nu har vi köttfärs lääänge =)


Lillfisen =)



Skrållan spelar Guitar Hero =)






OvEr AnD oUt!!!

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

Åååh så jävla söt :)

2009-08-26 @ 06:42:47
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Maria

ååååhååååhhhhhhåååååå sööööööööööööööööööt =))

2009-08-26 @ 20:54:37
Postat av: Carro

skratt Det blev en fattig lunch då förstår jag?

2009-08-27 @ 01:36:51
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0