Dålig dag

Jag ska ge er ett tips!
Kolla ALLTID era lönespecar och kolla alltid era räkningar.
VARJE månad får jag fel.
Är så sjukt trött på det.
Är så upprörd nu.
Suttit i 40 minuters kö till k-k Telenor.
Sveriges bästa kundtjänst, in my ass.
Återkommer imorgon säger killen.
Frågade vilken stad han satt i och han sa Karlskrona och där är ju jag och jobbar så när han ringer imorgon och om han inte kan hjälpa så går jag bara in och söker upp honom.
Smidigt!
Varför ringde du Telenor om du ändå ska dit imorgon undrar ni säkert....
Jo för jag orkar inte lägga mig upprörd såklart.

Så nu när jag ändå är upprörd kan jag ju berätta att katten kissade på mattan när jag kom hem.
Jag trodde hon var rumsren, men näääää.
Fick ställa mig och tvätta den innan kusin kom för att vi skulle åka och äta lite.
Stor och tung matta som inte kommer torka på flera dagar.
Suck....


Nä fy om man fick sova bort vissa dagar....gå i ide som en björn.
Så j-vla skönt det hade varit.....

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

Uuuusch :( Vet hur d kan vara med dom där jävla mattorna!! Visst vovven gjorde sitt oxå men en kombination av kattpiss & hundpiss så blev d att vi fick slänga allt sånt :( Så nu har vi ingen matta alls & vet inte om vi vågar lägga in ngn ny.....

2009-08-13 @ 06:26:08
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0