Dikt

Hittade en dikt jag skrev för några år sedan om en kille jag träffade... En av dem jag träffade =)
Tycker den hade rolig slutkläm...men ack så sann!
Kommer ihåg att han var kock btw och spelade hockey...
Hihi... ja vilket liv man levt....boys boys boys....
Pinsamt vilken lista det blev där ett tag och vad det strulade ihop sig med allt o alla =)


Du smekte mitt hår och sa att jag var så fin.
Du sa att du alltid ville det skulle vara vi.
Du sa att du älskade mig redan efter ett kort tag.
Hur kan man göra det så snabbt undrade jag.
Du ville det skulle bli något stort mellan dig och mig.
Men du tålde ej att svaret blev nej.
Jag ville vänta men då dög jag ej.
Istället gick du till en annan tjej.
Du var med mig när du skrev till henne.
Och du sa till mig att du knappt kände denne.
Att du skrev du saknade henne berodde på att hon var din vän.
Den lögnen går jag fan aldrig på igen!
Och det där du sa om att du inte var som andra killar.
Det sa du bara för du vet vad vi tjejer gillar.
Men satsa på ärligheten från och med nu.
Så kanske din nuvarande tjej blir din fru.
Du ljög för mig och drog ner mig i skiten.
Men det gjorde inget för du hade ändå för liten!!!

Kommentarer
Postat av: Alina

Godnatt söt!

2009-08-05 @ 02:54:05
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Kusin

Slutet var ju käckt! ;) Nu bodypump! :)

Kramen

2009-08-05 @ 16:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0