Sorry

Sorry har inte hunnit skriva på några dagar....
Gör en snabb uppdatering..

I lördags var jag en snabb runda på stan för behövde en ryggsäck.
Sen var jag med baby för han skulle köpa telefon.
Blev en Nokia 4800, 800kr tror jag det blev för den.. Kanon =)

Sen åkte vi hem till svärfar och där var två av sambons småsyskon och så hans farmor.
Vi studsade lite studsmatta och sen badade vi.
Efter det gjorde vi pizza med köttfärs och en med olika skaldjur och bläckfisk och så...




Hittade lite knas grejer i trädgården:


Ett vildsvinsskinn på en hög med träd... Hmmmm....

Sen igår var jag i sommarstugan och mös lite.
Sen ringde min telefon och jag begav mig till Tving.
Där åt vi lite mat med några vänner.

Och vet ni vad som sen hände??
Skriver det i ett annat inlägg...
Är så mycket bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0