Trött nu...

Blev ingen uppdatering igår för det hanns inte med...
Eller hann med o hann med...
Jag har ju iofs inte sovit i natt så har varit vaken sen 06:30 igår morse, så tid fanns det ju. Men inte så att man plockar fram datorn mitt i natten.

Var hemma hos min vän Johanna.
Kanonmys.
Och barnen är så söta =)
Alltid lika trevligt där.
Tack för det!

Sen efter det var vi på ett ställe som jag ev kommer berätta mer om i början på nästa år.
Vill inte avslöja nu innan det är helt hundra..
Men håll i er !!!

En dag kvara att jobba detta året.
Känns faktiskt skönt med nytt år.
Känns som en ny början och det behövs.
Ser verkligen fram emot ett nytt år- 2010.

Nu ska jag fixa lite med mina mail. Har trillat in några stycken.

Godnatt på er!!!
Kjaaam

Kommentarer
Postat av: Amis

Hej,

Fin blogg!

Vill du vara med och tävla om 4 läckra ögonskuggor från MAC?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avgörs på fredag.

God fortsättning!

2009-12-30 @ 16:00:31
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0