2 dagar kvar

fyller 25 om 2 dagar...

Wiiiie!! Nu blir man tant....

 

Oj oj det tar tid mellan inläggen…=/

Mycket att stå i.

 

Som vanligt var jag uppe med tuppen även idag.

Blev sent igår men kan ju inte sova bort dagen.

Tvätta gör jag nu och senare idag blir det nog träning.

 

 

Har haft storstädning hemma i 2 dagar (torsdag o fredag kväll).

Vi fick in lite nya bänkskivor i köket och hade bara tömt översta lådorna.

Visade sig att det låg sjukt mycket spån i ALLA lådor och skåp.

Men tur egentligen för då fick man allt i ordning så nu ser det snyggt ut igen.

Härligt =)

 

Vår vattentävling på jobbet går inge bra för mig.

Jag ligger sist varje dag, långt långt efter alla andra.

Tävlingen pågår mellan 08:00-16:00.

Min kollega leder med 6 liter. Helt sjukt..

Är ju inte ens bra att dricka så mycket på 8 timmar.

Så han leder… och jag tänker INTE slå det.

 

Snart är det alla hjärtans dag.

Har ni några mysiga planer??



Förresten när jag var på IKEA förra helgen så hittade jag Toy…

Kommer ni ihåg dem… Åt alltid dem när jag var liten. Mumma =)

Har träningsvärk i käken av allt tuggande =)

Hi hi….

 

Klockren kommentar när man inte stannar för gående på övergångsstället:

”Har han/hon tid att promenera så har hon/han j-vla tid att vänta”

Tyckte det var skojsigt =) Håller helt med.

 

Kollade ni på Melodifestivalen? Den var väl igår...

Media blåser upp melodifestivalen till att vara en folkfest utan dess like och när de har sagt att det är så så verkar folk köpa att det är så. Frågar man folk så kollar de inte för att de gillar det utan för att man bör se det. Tydligen ingen som gillar det så värst mycket.

Det värsta jag vet är tiden efter festivalen då låtarna spelas om och om och om igen.

Är som en dryg förkylning.. Tar lång tid att slippa.

Nä fy inget sånt för min del.

 Våga Vägra Melodifestivalen!!

 

 Kramen från mig


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-02-08 @ 09:06:03
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: hanna

grattis i förskott :) Jag fyller också år ganska snart:D

2009-02-08 @ 10:29:54
URL: http://halshammar.se
Postat av: malin

ååh grattis pårej i förskott!!

2009-02-08 @ 10:41:09
URL: http://gabbymothin.blogg.se/
Postat av: Lia

oh grattis i förskott (:

2009-02-08 @ 12:13:23
URL: http://thelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0