Biljard

Godnatt (ist för goddag,,,det är ju natt =))

Kom precis hem nu efter en kanonkväll med goa vänner.
Började med att spela biljard.
Jag sög verkligen. haha...
Skjöt (eller vad tusan det heter) till och med på fel boll (heter det boll?).
Man ska ju skjuta den vita men det blev knas där =)

Och på något sätt lyckas jag alltid få upp den där pinnen (?) i lampan. Hur??

Helt sjukt. Men grymt kul..

Sen gick vi vidare till Nivå, vilket inte var planerat.
Träffade nya goa människor där och även ett och annat välbekant ansikte.

Tack för en underbar kväll =)

Ps. Har slutat gå med kryckor idag =) YAY!!!

Dagens klumpighet: Jag häftade mig själv i fingret =)

Natti *Kjam*

Kommentarer
Postat av: Carro

skratt Det där med att få kön i lampan är vi två om att lyckas med! ;)

2009-02-21 @ 13:12:20
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0