Män som hatar kvinnor

Vilken underbar dag det varit idag.
Kanonväder. Solen sken, snön var borta och man fick vårkänslor.
Ingen mer snö nu hoppas jag....

Var på stan med M. Vi gick och gick och gick.
Hittade lite grejer (ovanligt...=)).



En vit kofta och en vit scarf. Åh vad härligt med lite ljusa färger nu.
Kan behövas efter allt mörkt.

Ikväll ska jag och killen på bio.
Vi ska se:



Vi har aldrig varit på bio tydligen ihop (jag trodde det men var nog innan vår tid jag var på bio).

Ska iaf bli kanonmys.
Någon som sett den?


Kram

Kommentarer
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Åh vad kul ! Lägg till mig på bloglovin? :) Ska börja följa din nu iaf :)



Hur mycket ska du gå ner? Kramar

2009-02-28 @ 19:18:27
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0