Tacos + garderobsrensning

Hej på er,

Det blev ju som sagt Tacos igår.
Var faktiskt gott. Har inte ätit det sen jag var liten och hade för mig att jag inte gillade det.
Men var ju gott =) Visste inte riktigt vad vi skulle ha i men det blev bra...



Sen såg vi en till av Varg Veum filmerna.
Kan starkt rekommendera dessa. Me like!

Idag har jag återigen gått igenom min garderob och bytt plats på saker och försökt få det bättre.
Var ju på stan igår så var ju tvungen att skapa plats.
Åh längtar så till våren när man kan använda alla sina kläder. Nu har man ju mest tjockare tröjor och så.
Nu får der inte komma mer snö.

Foten gör fortfarande ont när jag har skor på mig... Så får väl se hur det kommer funka på jobbet.
Hoppas jag slipper gå på kryckor mer nu i mitt liv.

Ska strax börja med maten för snart kommer pöjken hem.

Ha en trevlig kväll !!

=) /Angel

Kommentarer
Postat av: josefin

Tack så mycket, har du också skrivit något eller har du något annat ? =)

2009-02-22 @ 17:19:30
URL: http://joosefinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0