Dan före dan

Ìdag är ju dan före dopdagen.
Så idag ska vi kolla doppresent när baby slutat jaga.
Var ju inne 45 minuter i torsdags kväll med mamma men vi kollade bara på saker till mig =)
Jag önskar mig ju guldöronhängen o en guldring i 25-års present =)

Sen måste jag nog ta tag i dammsugningen när jag kommer hem.
Är det nåt jag inte diggar så är det dammsugning.
Eftersom vi bor i ett hus nu o har gruset precis utanför blir det mer grus nu än när man bodde i lägenhet.
Finns nog inte mycket som är värre än dammsugning.
Sladden fastnar i grejer o saker åker i golvet, sladden är för kort, påsen är full, dammsugaren hamnar upp o ner så man får dra den på fel håll, dammsugaren ska upp o dammsuga, sen ska den ner....
Näää fyyyyyyy! Bara problem med den där mullrande grejen.

+ Angel =  Problem

Jag har 2 växter kvar typ. Slängt över 10 blommor senaste månaden.
Verkar som att alla tagit självmord samtidigt.... =(
Så nu får jag åka o köpa massa nya.
För det är fint med blommor i hemmet..

Sen måste jag skaffa en ny hallmatta med. Vår är ju sjukt ful.
Jag vill ha en ny...

Ikväll blir det ju fest hos Johan.
Sen imorgon är det ju dags för kyrkan...
Jag har nya låtar i MP3-spelaren så ska nog överleva.
Men gaaaaaah, hatar kyrkor.

Ska fixa till mig nu o åka o shoppa =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0