Grattis mommo o moffa

Visst är det jobbigt att veta saker som man inte får berätta...
Jooo jag tycker det är grymt jobbigt. Sen ska man låtsas till folk som att man inte har en aning.
Hatar saker man inte får göra.
Regler är till för o brytas har jag alltid tyckt. Men vissa saker får man inte berätta.
Suck,, tur man har hjärnspöken som man kan dela saker med =)

Imorgon firar min mormor & morfar 60-årig bröllopsdag!!!
Hur häftigt är inte det då ?!
Det kommer ju dagens ungdomar aldrig slå.
Tänka sig att de hållt sig till en o samma person i över 60 år.
En annan klappar ju händer åt sig själv som klarat 1 ½ år med en o samma kille...utan att vara gift.
För er som känner mig vet att det är unikt.
Grattis iaf till mommo o moffa!

Helgen närmar sig med stora steg.
Kalkonmiddag på lördag *mumma*
Sen blir det eventuellt Kosta i helgen. Aldrig varit där vad jag kan minnas.
Någon som varit där??

Jag har träningsvärk efter boxningen. Har ju haft uppehåll nu..ajabaja..
Men nu är det på att igen.
Funderar på att börja promenera med. Någon som ska med ??

Satt o kollade på kort innan.. Saknar Wilma =(




Kram


Kommentarer
Postat av: emma

tjena vännen...jodå jag va i Kosta senast i lörd, de hade massa prylar till grabbarna, va mindre till oss denna gången:-( men de variera ju... men hittade ändå 2 tröjor ,skor o en skål, så lite pengar brann upp :-)..och den 7e ,e min jobbahelg, men kanske kan fixa detta på nåt vis, ha det gott... kramar

2009-01-21 @ 22:01:04
Postat av: Thessan

Grattis till dom :P

Jag promenerar endel ;)

2009-01-22 @ 07:08:31
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/january/tavling-1.html#comment



Skulle bli jätte glad om du ville delta i denna roliga tävling jag ordnat där hela 11 personer vinner ett pris, och första priset är riktigt fint! ;)



God Natt! :)

2009-01-24 @ 01:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0