Ikea

Tack för era kommentarer =)
Fick en intressant kommentar på förra inlägget.
På något sätt blev det tydligen rasistiskt när jag skrev att jag fått en läkare som inte var svensk o att jag tyckte det var jobbigt.
Är det bara jag som tycker det är jobbigt att prata med någon som pratar o förstår dålig svenska? Särskilt med en läkare eftersom jag annars inte kan få rätt hjälp. Har alltid blivit fel pga det.
Vissa vänder o vrider tydligen på allt =)
Haha jaja... Tack för synpunkten iaf.

Många verkar tro att man kan vara anonym när man kommenterar i bloggar.
Men seriöst...tekniken går framåt. Spårningsprogram vetni,... =)


Nu är det äntligen fredag o helgen är kommen igen..
Sambon jobbar så ska passa på att plocka lite hemma i lugn o ro...myyys!

Sen imorgon medans han sover o jagar så ska jag o M till Kalmar.
Blir shopping o IKEA! Nice =)
Min plånbok säger nej men jag säger JA!



Vad ska ni göra i helgen?



Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg. Folk verkar kommentera allt man skriver. Man får helt enkelt inte bry sig. Jag håller med dig. Skickade dig ett mejl med min bloggadress. kram

2009-02-01 @ 13:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0