Jahopp

Var trevligt att höra att fler är ute o går.
Jag är ju bara en rookie när det gäller det.

Ja vad har hänt sen sist.
Har varit hos lite kompisar.
En hade skaffat hus så var uppe o fikade hos dem.
Igår hade vi lite fest för mommo o moffa som jag nämde i förra inlägget.
Höll på att dö av skratt när morfar mitt under middagen ställer sig upp o gör så där roligt med armarna som bebisen i reklamen på tv som sätter igång musiken o ställer sig upp i son bebisstol o dansar till "thats the way uhuhu (?) i like it"
Garvade åt honom =) Så roligt.

Idag ska jag o två till åka till Kosta outlet o hjärtat är ute o jagar.

Så uppdatering senare om jag hittar nåt..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0