Lill-lördag igen =)

På jobbet har vi ett schema i datorn där vi skriver in allt som händer o hur vi jobbar osv. Läste nåt kul där häromdagen.
Det är en kille som ska vara ledig o åka skidor. Följande förklaring finns på en av dagarna:
"X opererar hornhinnan via rektum sedan en stavspets penetrerat iris på insidan via tunntarmen".
Ibland kan man inte hålla sig för skratt.



Snart är denna arbetsveckan oxå över o helgen kommer på besök.
På lördag är det inflyttningsfest hos Johan o på söndag är det Neos dop.
Neo 2 får jag väl kalla honom eftersom Lotta fick sin Neo först =)
Kan man ha på sig en svart klänning med vitt skärp och vitt mönster tro?
Kyrkan är inte min grej. Nä fy!
Är ju sååå boring med gudstjänst. Får väl packa med mig MP3 =)
Man har väl inte sån tur att de skippar gudstjänsten.... Knappast!


Nu ska jag packa väskan inför morgondagen.
Tack för era tips by the way!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: saramichellesmamma<3

klart du kan ha det på dig. ja hade på michelles dop,svart kjol,vitt linne

2009-01-14 @ 21:17:03
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

jo men visst e det intressant :)



såg du made in sweden åh om du gjorde de vad tyckte du om de ?

2009-01-14 @ 22:12:56
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: åh, tackar! :) Allt bra?

2009-01-15 @ 20:19:02
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0