Skridskor

Alltså jag är ingen vintermänniska.
Hatar kyla..

Men några vänner ringde oss idag o ville dra med oss ut på isen.
Damn it! Sålde mina skridskor på loppis i somras eftersom jag inte använt dem sen 96.
Så vi åkte o köpte skridskor, packade ner varm choklad, korv o  bröd o sen åkte vi upp till en insjö där Nettan, Markus, Emelie o Andreas drog på oss grillorna.
Jag köpte inte de vita fula tjejskridkorna utan ett par nice svarta =)
Gick riktigt bra faktiskt =) Vurpade noll gånger..de ni =)



Sen gjorde vi en brasa o satte oss o grillade korv o drack varm choklad. Jättemys!
När vi kom hem sen frös jag som tusan. Tog på 3 tröjor o tre filtar o halsduk.
Man kan ju dessutom inte gå på vårat isgolv så tog tid att få värme.

Sen åkte vi hem till pappa på kalas.
=)


Måste bara berätta..Är überstolt över min mammi.
Häromdagen när hon o pappi var på vårt sommarställe så blev han dålig så han kunde inte köra hem.
Så mamma fick köra hem. O hon har inte kört på över 16 år.
Hon klarade t.o.m att parkera både på Maxis parkering o hemma.
Så glad jag blir =)
Vilken tur mammi var där när han blev så dålig. Stackars min pappa..önskar han blev bättre =/


Nu ska jag kolla lite grejer på internet.
Nattinuffs =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ny tävling i min blogg denna gång har du chans att vinna en dvd film!

2009-01-05 @ 23:32:33
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

ny tävling i min blogg denna gång har du chans att vinna en dvd film!

2009-01-05 @ 23:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0