Fågelkvitter

"Det känns som om senorna inte räcker till i bakbenen"...

Ja den fina kommentaren fick jag häromkvällen efter att jag och mamma hade spenderat fyra timmar på stan.
=) Hihi...Ja det var ganska jobbigt (och då är ju jag ändå shoppoholic (stavas?))


Är n i sambos???
Ja livet är ju inte alltid lätt när man är det =)
Numera har jag en bok som jag läser varje kväll för att jag lättare ska kunna sova eftersom mina sömnbesvär är ganska stora.
När jag lagt mig och ska läsa den så har min sambo envisats med att han med ska göra nåt innan han somnar också.
Eftersom han inte läser vanliga böcker så letade jag upp en gammal Guiness Reordbok typ 2005.
Den kollade han i ett tag.
Sen gick han över till att lyssna igenom låtarna han har i mobilen. SÅ då kan jag ju iaf inte läsa...
Men NU.... Nu har han gått över till nåt jääääävulskt jobbigt.
Han har laddat ner massa fågelläten till sin mobil...
Japp fågelkvitter.
Alltså man får spader...
"Lyssna detta är en Stare"
"Detta är min favorit"

Gaaaaah, för det första så HATAR jag fåglar och för det andra så är det grymt jobbigt att lyssna på, särskilt när man ska läsa..


Inte alltid lätt att vara sambo =)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hahahaha förlåt att jag skrattar men d lät himla kul! :P

2009-07-10 @ 11:32:23
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Cissi

älskar ditt sätt att skriva. Supergo är du

2009-07-13 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0