Mysig söndag

Jag är inget stort fan av söndagar.
Allt är stängt och folk håller sig hemma.
Och ofta dåligt väder....
Men idag hände ju iaf lite.
Min mamma ringde och frågade om jag skulle med dem o mommo o moffa till loppisen i Ronneby.
Jag åkte med och gjorde en del fynd =)

En rosa vad och två gula krukor




2 rosa krukor

 
En rosa duk


Allt var super billigt.. 5 kr är lagom =)
Blev fint oxå...tycker iaf jag =)






Surt bara med massa modem och antenner som förstör


Men var iaf trevligt att fynda lite.
Kommer lätt bli fler gånger.

Sen har vi varit hos svärfar och fikat med.

Imorgon har jag inga planer...
Och inte dagen efter det....
Några förslag på vad man kan hitta på??

Sov så gott sen!!
Hörs imorgon.


Kram

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

Super nice för en annan som älskar rosa :P

2009-07-20 @ 00:26:10
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0