Skrämmande

Ibland blir man lite "rädd".
Vilken falsk värld vi lever i.
Jag har fått massa mess från ett ex till mig med innehåll som man inte skriver till vänner.
Denna killen har numera hus med en tjej och de har fått barn ihop.
Ändå skriver han så till mig.

Tänk den tjejen, hon vet ju ingenting om hur han är.
Och hon lär ju aldrig få veta.
Tänk att bli behandlad så. Utan att veta om det. Men alla andra vet.
Jag träffade ju honom när de träffades och jag fortfarande var singel.
Då kände ju inte jag någon ångest... men nu när man blivit mer mogen så tycker jag det var dumt.

Förut var jag inte heller världens gulligaste när det gällde killar....men man växer upp.
Man blir äldre.
Då borde man väl tänka annorlunda, särskilt när man skaffat barn och hus ihop med någon.

Tänk all otrohet som finns i denna värld.
Skrämmande, inte sant?







Kommentarer
Postat av: Thessan

MMm kan säga dig att d e alltför många killar som gör så tyvärr :S Har vänner vars X oxå håller på :S Helt sjukt!

2009-07-06 @ 14:15:05
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför berättar du inte för tjejen då? och visar smsen han har skickat?`jag hade blivit överlycklig om nån visat mig. hellre det än att vara lika falsk tillbaka, genom att inte säga något. oavsett man känner varandra eller inte.

2009-07-06 @ 15:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0