Träning

Har varit i sommarsugan idag och bara myst.
Hoppas det fina vädret håller i sig och att jag kan sätta mig i solen någon gång för att få lite färg =)

Vad har ni hittat på??


Ikväll var jag på Combat.
Det är faktiskt grymt kul. Me like!
Det känns dock lite surt med träningen...
För jag började med ny medicin för ca 1½ år sedan som gjorde att jag gick upp 20 kg i vikt.
Och nu kan jag ej gå ner nåt om jag inte får annan medicin. Så ska kolla upp det.
Huvudsaken är ju iofs att man mår bra.
Kondisen är det inget fel på iaf.... När andra flåsar på gymmet så är jag mest bara svettig.
Gött =)!!!!
Men gud vilka träningsnarkomaner det finns.
Helt sjukt. De är där säkert sex sju dagar i veckan.
Beroende. Tänk sen när de slutar träna.. Uäääck...

Men kul med viss sorts träning... I lagom mängd =)

Vill skicka över en kram till mina vänner som finns där för mig.
Tack för att ni finns.
Synd bara att vissa av er har flyttat. Kram på er...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0