5600 mil

På fredag är det midsommar (vart har tiden tagit vägen?)
Vi ska vara på en ö i skärgården.
Blir mys! Hörde dock att vädret inte skulle vara på vår sida.
Vad ska ni göra?

Jag älskar att köra bil.






'
Har dock lite svårare nu att köra med tanke på min skada jag fick på jobbet =(
Men det jag skulle säga var att min bil är en 2006à och har gått nåt på 3000 mil. På väg mot 4000.
Min morfar har en bil som är 12 eller 13 år och den har gått sjuuukt lite =)
5600 mil har den gått...Snart! =)
Hur kul är inte det.

Har ni några problem med era operatörer som ni har till er mobil?
Jag har det. Får alltid knas fakturor. De har tom erkänt att de lurats. Hur sjukt är inte det.
Och nu när vi skaffat bredband så lovade tjejen i luren en sak. Igår när fakturan kom så var den sjuuuukt mycket dyrare. Och vad ska de göra? Ja vara otrevliga som vanligt... Får väl se vad som händer. De skulle höra av sig.
Upp till bevis.
Tusan att det ska vara så mycket krångel. Vilka nötter många är som sitter och svarar i telefon på såna ställen... Sååå trött på såna.
Sätt dit vettiga människor.

Sveriges bästa kundtjänst...in my ass!
Jag vet mer än de tror...men jag ska testa dem.
Lita inte på ktj-personal.

Nattinuffs

Kommentarer
Postat av: emelie

Älskar din bil.vilken sort?

2009-06-17 @ 20:53:21
Postat av: h

snygg inredning

2009-06-20 @ 13:23:05
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0