Fredag=ledig

Kan blommor begå självmord?
Jag tror mina blommor hatar sina liv.
De brukar ta kollektivt självmord och vissa orkar inte ens vänta in de andra...
Vad gör jag för fel?
För lite vatten, för mycket vatten, för lite sol, för mycket sol....
GAAAH!







Såhär såg de verkligen inte ut när jag köpte dem. Bladen drar ihop sig, vissa blir bruna, andra faller av....


Sitter och planerar lite.. Snart semester och annat. Vad händer på semestern??



Kollade igenom min almanacka nyss.
Vilka konstiga namn det är numera.
Berthold, Torvald, Rakel, Reinhold, Fritiof, Hjördis, Agata, Fridolf, Gottfrid, Orvar, Alfhild, Bartolomeus, Gurli...
Seriöst....vam döper sina barn till det nuförtiden?
Borde det inte vara vanliga namn.... ?

Nu ska jag göra mig iordning och åka iväg in till J och N.


Kram


Kommentarer
Postat av: sara - michelles mamma <3

de är bara fint här med skönt med semester hehe :d kram

2009-06-12 @ 20:29:17
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Steffi

=) Du är verkligen rolig

2009-06-12 @ 23:25:15
Postat av: Sanna

vad fin den rosa almanackan var :-)

ha en bra torsdag!

2009-06-18 @ 19:11:39
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0