Underbar dag

Jag har ju varit ledig idag och oj vad gött det varit.
Åkte hemifrån 09:30 och kom hem nyss.
Så skönt att slippa alla "måsten" hemma.

Åkte in till J och hennes söta lilla pojke.
Blev en massa prat och en ganska lång promenad och vi avslutade med en fika på ett nytt ställe i stan.
Alltid lika trevligt att träffa dem =)

Sen blev det träff med kusin.
Först tog vi en snabbis på stan och sen gick vi och åt min favvo.. CEASAR SALLAD! Mums!

Sen gick vi hem till henne och kollade på roliga filmer, Johan Glans och Tomas Järvheden.
Jag älskar verkligen Johan Glans. Sjukt rolig.
Hann även se Talang =)
Till detta hade vi lite mums med.


Före


Efter

Vi bakade alltså Brownies och hade vaniljglass till.
Riiiktigt gott =)

Slicka skålen blev det oxå såklart.... Här är det kusin som tar sig lite smet =)



Min lediga dag har varit great!
Och nu kommer helgen oxå.
Kan det bli mer perfekt.
Inget jobb så ska försöka stressa ner....

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: ävelicious

jag gjorde ju det :(

2009-06-13 @ 01:21:44
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Thessan

Men fyyyyyyyy vad gott!!!!!!!



Sv: Hahaha jaaavisst ;) Jag är nog den billigaste :P

2009-06-13 @ 07:29:08
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0