Kläder någon?

Man mår verkligen inge bra när man har massa grejer liggande som man inte använder.
Nu har jag en hel del kläder som jag ska göra mig av med som jag inte använder.
Kanske någon här som är intresserad? Skriv en kommentar eller maila [email protected]

Rosa mjuk kofta från Vero Moda strl M, aldrig använd, lappar kvar.


Röd mjuk bolero Vero Moda strl S. Aldrig använd, lapparna kvar.


Kjol B Young L.



Klänning från StyleByStars strl L, aldrig använd, lapparna kvar.


Nattlinne strl M, man ser igenom.


Daisy Chain klänning. Passar en M.


Tröja från Gina M.


Bilden är på sne, pallar inte ändra =) Linne helt nytt, 38/40.


Ny klänning med lapparna i. Strl 42 H&M


Skjorta+tröja i ett. Strl S, Lindex


Nu ska jag göra mig iordning.
Hörs sen!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-06-13 @ 11:53:40
URL: http://smdesign.blogg.se/
Postat av: Randy

Härligt att du försöker sälja lite kläder, jag har flera kartonger på vinden med kläder jag inte använder :/

2009-06-13 @ 13:53:56
URL: http://randys.se
Postat av: Sara

Har maijlat dig om en av kläderna. =o)

2009-06-14 @ 19:17:49
Postat av: Carro

Halluu! Jajemän, 3 veckor! :-) Sj då?

2009-06-15 @ 22:42:18
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0