Utmaning 1

Carro (niiilorac) har utmanat mig genom att: gå till mappen mina bilder. Gå till den 6:e mappen och välj där den 6:e bilden! 
Visa den i bloggen och skriv något om den.


Denna bild är tagen på en av alla personalfester (med en gammal kollega) Denna togs för några år sedan när vi skulle åka till Boda Borg (äventyrsbanor). Vårt lag kom sist, kanske hade vi för mycket blod i spritomloppet =)
Kvällen slutade med att jag vaknade på fel sida... eller var det i fel säng.... hm...somnade jag ens...
Eh jag hade sääkert jättetrevligt med alla boysen =)



Jag utmanar er som läser min blogg att göra samma sak. Skicka gärna ett meddelande till mig när ni gjort det =)


Kommentarer
Postat av: Carro

;-)

2009-03-17 @ 08:25:28
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0