Göteborg

Kom nyligen hem från vår lilla Göteborgstripp.
Har haft en underbar helg.
Igår var vi på Liseberg. Jag märkte att jag blivit mycket mer feg nu...har nog med åldern att göra.
Kände mig verkligen som en chicken.

MEN.... Jag åkte ta mig f'** både Balder och Kanonen =) Wihooo.
Berg-och dalbanan var ju sjukt kul oxå.
Collorado var ju som vanligt en våt upplevelse.

När vi skulle in i spökhuset (jaaaaaa jag vet att vi är lite gamla för det men nu gick vi in dit iaf) så satte de mig först i ledet.
Inte så smart.
Hatar när folk dyker upp framför mig för då knyter jag näven direkt.
Så vi fick byta så jag gick som nummer två. =)

Sen kom vi då till mångas favorit Flumeridern (stavas?).
"Angel du sitter längst fram".
"Jo men vi bör nog inte sitta två fram och en liten bak"...svarar jag.
Ingen lyssnar och vips så var vi iväg.
Fy tusan vad jag blev blöt.
Mina leggings satt , om möjligt, mycket tajtare. Kjolen hängde som en lite disktrasa runt midjan och håret hängde i stripor.
VARFÖR kunde de inte lyssna på mig, varför skulle bara jag få allt vatten över mig.... GAAAAAH!!!

Kvällen sen var kanon.
Och idag har vi varit på kalas där uppe.
Kul ! ! !

Haft en toppenhelg.
Va har ni gjort?
Kram

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Du menar alltså örhängena samt berlocksetet?

Jo, dom finns kvar för 150:-



Mailar dig om information om en liten stund.

2009-05-19 @ 14:48:42
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Carro

Liseberg är lajbans! :-D

2009-05-20 @ 14:39:23
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0