Hemma... surt....

Gick hem från jobbet igår.
Jobbar ju enbart med killar så fick nog en sväng av en "manlig förkylning".
Och det är ju såååååå sund om en då och man är ju sååååå sjuk.
Idag är läget bättre så imorgon blir det jobb. Är jobbigt att ha feber, värk, få upp blod och vara allmänt förkyld.
Trist som tusan.Men nu är det bättre iaf.
Dagen började med lite yoggi och honungste. Det ska väl göra susen =)




Jag hatar att vara hemma från jobbet.
Känns inte alls bra. Hade det inte varit för mina kollegor så hade jag varit på jobbet igår och idag med.
Har varit där med influensa förut (iiiiinte så smart) och när jag gick på kryckor efter olyckan så hoppade jag till jobbet vilket inte var det enklaste att utföra.

Jag är fruktansvärt envis när det gäller att stanna hemma.
Tur mina kollegor har koll på mig =)




Kommentarer
Postat av: Carro

Det är surt att vara hemma jaa, men man måste om man är sjuk! Man får vara rädd om sig hörre du!

2009-05-13 @ 19:06:19
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0